FAQ – Stoorla

FAQ

FAQ

Tältä sivulta löydät vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin. Jos sinulla nousee kysymyksiä, joihin et löydä vastausta tältä sivulta, älä pelkää kysyä meiltä sähköpostitse osoitteesta asiakaspalvelu(@)stoorla.fi.

Tilauksessani tuli vain osa tuotteista, missä loput tuotteet ovat?

Stoorla on verkossa toimiva kauppakeskus. Tämä tarkoittaa sitä, että toimimme kauppapaikkana muille kauppiaille. Osa tuotteista lähetetään meidän keskusvarastoltamme Vantaalta, kun taas osa tuotteista lähtee kumppaniemme omilta varastoilta. Tämän takia tilauksesi saattaa tulla parissa eri osassa. 


Kuinka nopeasti toimitatte tilaukseni?

Lähetämme kaikki tilaukset arkisin 24 sisällä tilauksen tekemisestä. Jos teet tilauksen arkipäivänä ennen klo 12, se pääsee mitä luultavimmin matkaan vielä samana päivänä. Tilaukset ovat siis parhaimmillaan perillä jo seuraavana päivänä!


Miten saan auki tilauksen mukana tulevan pastillirasian?

Paina rasian kannessa Stoorla- tekstin kohdalta. Kuulet napsahduksen ja nyt rasia onkin helppo avata!


Mikä olisi paras voide/huulipuna/tee/suklaa/hiustuote juuri minulle?

Kysäise meidän chatissa! Chatissa palvelee aina ammattitaitoinen asiakaspalvelu, joka auttaa tuotteiden, tilauksen ja muiden kysymystesi kanssa. Jos asioit kellonaikaan, jolloin paikalla ei ole asiakaspalveluhenkilöä, voit silti jättää chattiin kysymyksen; muista vain jättää mukaan sähköpostiosoitteesi, ja palaamme sinulle heti seuraavana päivänä asian tiimoilta.


Onko yrityksenne suomalainen?

Täysin. Stoorla on 100% suomalainen toimija rahoitusta, y-tunnusta ja kaikkia toimintoja myöten. 


Mistä tiedän, että tuotteet ovat aitoja?

Tuotteet, joita Stoorlassa myydään, tulevat aina joko vahvistetuilta maahantuojilta tai kauppiailta, joiden tuotteet tulevat vahvistetuilta maahantuojilta. Seulomme kumppanit tarkkaan ja olemme sitoutuneet myymään vain vastuullisia ja turvallisia tuotteita. 


Miten voin maksaa?

Stoorlassa voit maksaa kahden maksupalveluvälittäjän kautta: Checkout Finlandin ja PayPalin. Checkout Finland mahdollistaa korttimaksut, verkkopankkimaksut, laskun sekä osamaksun. PayPal mahdollistaa maksun PayPal- tilin kautta tai kortilla.


Mikä on Checkout?

Checkout Finland on Osuuspankin tarjoama maksupalvelu. Se on luotettava ja turvallinen maksutapa.


Voinko maksaa laskulla?

Voit! Checkout Finland tarjoaa OP Laskun maksuvaihtoehtona.


Koska seuraavat kategoriat aukeavat?

Uusia kategorioita aukaistaan vauhdikkaaseen tahtiin. Koti- ja vapaa-aika aukeutuvat vielä elokuun 2018 aikana ja tästä edetään kategoria kerrallaan uusiin avauksiin.