Yleiset ehdot

Seuraavat säännöt ja ehdot koskevat Stoorla -verkkokauppaa ja sivustoa stoorla.fi. Selaamalla sivustoa tai tilaamalla tuotteita Stoorlalta, hyväksyt alla olevat ehdot.

Lue säännöt ja ehdot huolellisesti, sillä ne sisältävät tärkeää tietoa. Jos sinulla on kysyttävää Stoorlasta, säännöistä, ehdoista tai sivustosta, ota ystävällisesti yhteyttä Stoorlan asiakaspalveluun.

Palvelun omistaa ja sitä hallinnoi Stoorla Oy, Y-tunnus 2876449-1, Valtakatu 9-11, 37600 Valkeakoski

Stoorla pidättää oikeuden päivittää, muuttaa ja peruuttaa sivuston ehtoja ja sääntöjä siitä erikseen ilmoittamatta. Tilauksiin sovelletaan niitä sääntöjä ja ehtoja, jotka ovat olleet voimassa, kun tilaus on tehty. Nämä säännöt ja ehdot on laadittu Suomen lain mukaisesti ja ne päivitetään vastaamaan kulloinkin voimassa olevaa lainsäädäntöä.

Stoorlan sivusto sisältää linkkejä muille sivustoille (esimerkiksi lähetyksen seuranta), joita Stoorla ei omista tai hallinnoi. Stoorla ei ole vastuussa linkitettyjen sivustojen sisällöstä, eikä myöskään vastaa mahdollisista vahingoista, joita voi aiheutua niiden käytöstä.

1. Rekisteriseloste

Ole ystävällinen ja lue rekisteriselosteesta täältä. Rekisteriselosteessa on kerrottu, kuinka Stoorla kerää, käyttää, käsittelee ja säilyttää asiakkaiden henkilötietoja. Rekisteriseloste koskee Stoorlan verkkosivuja ja kaikkia Stoorlan tarjoamia tuotteita sekä palveluita.

2. Tilausehdot

Stoorla hyväksyy vain tilaukset, jotka on tehty Stoorlan verkkosivujen kautta. Tuotteita ei voi tilata puhelimitse, sähköpostitse eikä kirjeitse. Tilaajan tulee olla laskulla maksaessaan vähintään 20-vuotias ja hänen tulee olla kirjattuna Suomen väestörekisteriin. Asiakkaan tulee myös toimittaa Stoorlalle toimitusosoite ja tarvittavat lisätiedot, kuten sähköpostiosoite. Voit antaa tiedot tilauksen yhteydessä tai luomalla Stoorlan sivuille oman asiakasprofiilin. Stoorlan verkkokaupan kautta tehdyt tilaukset toimitetaan ainoastaan manner-Suomeen. Ostoskoriin lisätyt tuotteet eivät ole varattuja sinulle, ennen kuin tilaus on maksettu verkkokaupan kassalla ja tilauksesta on lähetetty tilausvahvistus sähköpostiisi.

Tilaus on sitova, kun sinulle on lähetetty tilausvahvistus antamaasi sähköpostiosoitteeseen (Tilausvahvistus). Tilausvahvistus lähetetään sähköpostitse sinulle kun Stoorla on vastaanottanut tilauksen ja maksun. Tilaukset, jotka tehdään perjantaisin ennen klo 15.00 tai lauantaisin, sunnuntaisin tai pyhäpäivinä, käsitellään viimeistään seuraavana arkipäivänä klo. 18.00 mennessä.

Hinnat, valuutta ja käsittelykulut

Kaikki Stoorlan hinnat on merkitty Euroissa (€) ja hinnat sisältävät ALV:n. Pidätämme oikeuden muuttaa hintoja ja tarjouksia. Ostopäivänä voimassa olevat hinnat pysyvät voimassa koko ostoprosessin läpi. Vaikka pyrimme kaikin tavoin varmistamaan, että verkkosivuilla olevat hinnat ovat oikein, virheitä voi esiintyä. Jos löydämme virheen jonkin tuotteesi hinnalla, jonka olet tilannut, ilmoitamme sinulle mahdollisimman pian ja selvitämme asian.

Alennukset ja tarjouskoodit

Stoorla tarjoaa välillä tarjouksia ja alennuksia, joko alennuskoodia vastaan tai ilman koodia. Tarjouksia ja alennuksia ei voi lisätä tilaukseen enää tilausvahvistuksen jälkeen. Tämän vuoksi on tärkeää, että asiakas varmistaa tarjouskoodin rekisteröitymisen ennen vahvistusta ja maksua. Stoorla ei vastaa tarjous koodeista tai alennuksista, joita on luvattu ulkoisten yritysten sivuilla. Alennus- ja tarjouskampanjat ovat voimassa Stoorlan erikseen ilmoittaman ajan.

3. Maksutavat

Stoorla -tilaukset (osoitteesta stoorla.fi) voi maksaa yleisesti käytössä olevilla maksutavoilla, jotka tarjoaa Checkout Finland Oy. Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu ja Checkout Finland Oy on OPn omistuksessa. Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi Stoorlalle.

Lisätietoa: https://checkout.fi/materiaalit/maksuehdot

Korttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassamme Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla, mikäli korttiisi on liitetty verkkomaksuominaisuus omassa pankissasi. Ota yhteyttä pankkiisi, mikäli ominaisuutta ei ole liitetty maksukorttiisi ja haluat hankkia kyseisen ominaisuuden. Korttimaksuissa valitse käytettävän korttipalvelun kuvake, jonka jälkeen sinut ohjataan turvalliseen korttimaksamiseen.

Visalla, MasterCardilla tai Visa Electronilla ostaminen on aina turvallista. Verkkokauppamme käyttää turvallisia Verified by Visa ja MasterCard SecureCode -todentamispalveluja, joiden avulla kortinhaltijan henkilöllisyys todennetaan. Yrityksellämme ei ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukorttisi tietoja tallenneta järjestelmiimme. Kortinmyöntäjästä riippuen voit tarvita pankkitunnuksia vahvistaaksesi korttimaksun, joten mahdollisissa ongelmatilanteissa ota yhteyttä pankkisi asiakaspalveluun. Jos olet liittänyt korttiisi lisävarmennuksen, niin varaudu tunnistautumaan pankkitunnuksillasi.

Maksu verkkopankin kautta

Kun käytössäsi on oman pankkisi verkkopankkitunnukset ja maksat Stoorlan ostoksia verkkomaksuna, siirryt sivuiltamme hetkeksi verkkopankkiin ja maksat tilauksesi suoraan omalta tililtäsi. Maksutapahtuman näet verkkopankkisi tilitiedoista. HUOM.! Klikkaa aina maksun suoritettuasi "Palaa myyjän palveluun" -kuvaketta verkkopankissa, jotta maksusi rekisteröityy myös Stoorlan verkkokauppaan.

Lasku / Osamaksu

Stoorlan verkkokaupassa sinulla on mahdollisuus valita tilauksen maksutavaksi myös lasku tai osamaksu, jonka tarjoaa Collector /Jousto / Mash jos olet yli 20-vuotias. Laskulla on automaattisesti korotonta maksuaikaa seuraavan kuukauden loppuun. Luoton kertaostos voi olla 5 000€ maksimissaan. Luotonantaja tarkistaa luotonhakijan luottokelpoisuuden ennen luoton myöntämistä. Laskutuslisä on 2,95€. Voit muuttaa laskun osamaksuksi, jolloin takaisinmaksuaika on maks. 60 kk.

collector.fi jousto.com  mash.com/fi

OP Osta laskulla

  • Yli 20-vuotiaille Suomessa asuville, joilla suomalainen henkilötunnus
  • 50–5000 € ostoksille
  • Ensimmäiselle maksuerälle korotonta maksuaikaa 30 päivää
  • Tunnistautuminen suomalaisen pankin verkkopankkitunnuksilla
  • Luotonantaja tarkistaa luotto- ja osoitetiedot
  • Laskutuslisä ostajalle 2 €/kk

Luotonantaja on OP Yrityspankki Oyj. Kuluttajien kysymyksiin vastaa rahoituksen asiakaspalvelu: kuluttajarahoitus@op.fi

4. Toimitukset

Stoorla pyrkii lähettämään tilaukset noin 1 arkipäivän sisällä tilausvahvistuksesta.

Kun tilaus lähetetään Stoorlan jakelukeskuksista, lähetetään sinulle automaattisesti lähetysvahvistus, josta selviää tilauksen seurantanumero ja ohjeet tilauksen seurantaan.

Stoorlalla on oikeus yksittäistapauksissa hylätä tilauksesi. Emme voi taata verkkokaupan tuotteiden saatavuutta kaikissa tilanteissa. Mikäli jotain tuotetta ei poikkeuksellisesti ole saatavilla, ilmoitamme tästä sinulle ja toimitamme vain saatavilla olevat tuotteet. Hyvitämme sinulle toimittamatta jääneet maksetut tuotteet. Emme vastaa mahdollisista vahingoista, jotka ovat johtuneet arvioidun toimitusajan ylittymisestä. Esim. juhlapyhien aikaan voivat toimitusajat olla hieman pidempiä.

Toimitusmaksu on 4,90 €, riippumatta siitä, kuinka monta tuotetta tilaat yhdessä tai useammassa paketissa.

Noutamatta jääneen paketin uudelleentoimitus maksaa sinulle 4,90€ lisää (uuden toimituksen hinnan).

Toimitamme lähelle sinua yleisimmillä Matkahuollon tai Postin sekä DS Schenkerin toimitustavoilla.

Lue lisää:

http://noutopistepaketti.fi

https://www.matkahuolto.fi/fi/

https://www.posti.fi

5. Palautukset

Stoorla tarjoaa 101 päivän palautusoikeuden tilatuille tuotteille pois lukien elintarvikkeet. Tämä tarkoittaa sitä, että sinulla on oikeus palauttaa tilaamasi tuotteet 101 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautettavien tuotteiden täytyy olla käyttämättömiä, etikettien/sinettien ja hintalappujen tulee olla paikoillaan ja tuotteiden täytyy olla myyntikuntoisia. Sinun tulee myös ilmoittaa syy palautukselle. Palautettavat tuotteet pakataan mahdollisimman samanlaisesti, kuin ne oli pakattu saapuessaan. Palautus on sinulle ilmainen. Stoorlassa ei voi vaihtaa tuotetta, vaan on tehtävä palautus ja uusi osto. Mikäli haluat purkaa kaupan, tulee sinun ottaa yhteyttä Stoorlan asiakaspalveluun.

6. Maksun palautus

Mikäli peruutat/palautat tilauksesi näiden ehtojen mukaisesti, hyvitetään sinulle ostosumma kokonaisuudessaan ja toimituskulut siinä tapauksessa, että palautat koko tilauksen. Palautamme maksusuorituksen sinulle viimeistään 14 päivän sisällä siitä, kun Stoorla on vastaanottanut palautusilmoituksen edellyttäen, että olemme vastaanottaneet palauttamasi tuotteet siihen mennessä. Hyvitämme maksun samalla maksutavalla, jolla tilaus on maksettu. Emme peri sinulta maksusuorituksen palauttamisesta mitään kuluja. Emme voi tehdä tuotevaihtoja palautuksien yhteydessä, vaan aina on tehtävä uusi tilaus.

7. Virheelliset tuotteet

Tarkistamme kaikki tuotteet huolellisesti, ennen kuin ne lähetetään sinulle. Mikäli vastaanotat viallisen tuotteen, sinun tulee reklamoida siitä Stoorlan asiakaspalveluun. Pyydämme, että otat yhteyttä asiakaspalveluumme mahdollisimman pian siitä, kun olet noutanut pakettisi ja huomannut, että tilauksestasi mahdollisesti puuttuu tuote tai se sisältää viallisen tuotteen.

Reklamoinnin yhteydessä sinun tulee myös ilmaista syy tuotteen reklamaatiolle. Tämän jälkeen sinun täytyy täyttää palautuslomake ja käyttää palautusosoitetarraa, sekä suorittaa palautus Stoorlan palautusohjeiden mukaan. Kun viallinen tuote on saapunut takaisin meille, käsitellään reklamaatio ja maksusuoritus hyvitetään sinulle 14 päivän sisällä.

8. Vastuut

Pidätämme oikeuden peruuttaa tilaus, mikäli Stoorlan verkkosivuilla on ollut selkeä virhe hintatiedoissa (esim. tuotteen hinta on merkitty huomattavasti alhaisemmaksi tai korkeammaksi tai jos hinnaksi on merkitty 0 €). Edellä mainituissa tapauksissa olemme viipymättä yhteydessä sinuun ja kerromme virheellisestä hinnasta.

Stoorlan sivuilta löytyvien tekstien ja kuvien kopiointi, lataaminen, siirtäminen tai muu vastaava toiminta on kiellettyä, ellei sitä ole erikseen ja kirjallisesti Stoorlan puolelta sallittu.

Stoorla ei vastaa virheistä, joita sivuston teksteissä tai kuvissa saattaa esiintyä. Stoorla pyrkii kuvailemaan stoorla.fi sivustolla myytävät tuotteet tarkasti, mutta pienet värivaihtelut kuvan ja fyysisen tuotteen välillä ovat mahdollisia ja saattavat johtua esimerkiksi verkkoselaimesta tai tietokoneen näytön väriasetuksista.

Stoorla ei ole vastuussa tilauksen myöhästyneestä toimituksesta, mikäli se johtuu tapahtumasta, joka ei ole Stoorlan hallittavissa, kuten esimerkiksi sota, tulva, tulipalo, lakko, työriita, työsulku, mellakka, kansankiihotus, ilkivalta, valtiolliset toimenpiteet ja muut vastaavat tapahtumat.

Stoorlalla on halutessaan oikeus keskeyttää stoorla.fi käyttö, esimerkiksi päivitystä varten.